06 April 2009

MAHATHIR TIDAK LUPA ANWAR...

"Tidak ada orang yang saya angkat (begitu tinggi), angkat sehingga dia sampai ke langit, tinggal sikit lagi sahaja (untuk jawatan perdana menteri), tapi (dia) tidak tahan, tidak boleh tunggu, nak juga bagi saya jatuh cepat-cepat," katanya.

“Never have I elevated someone to such a status, but I did it for him. (He had to wait just) a bit more, but not it did not happen. He couldn’t wait, he wanted to oust me quicker.

*****************************
Terang-terang ini adalah pengakuan Dr. Mahathir yang dia lah dibelakang komplot menjatuhkan DSAI. Mahathir takut "dijatuhkan" Anwar... jadi sebelum dia "jatuh" bagus dia kasi "jatuh" si Anwar dulu. Dia buang Anwar pasal dia takut pengaruh si Anwar. Terang-terang bah ini... semua tuduhan yang dibuat ke atas Anwar sengaja dibuat-buat dan hantu di sebalik tabir.... tiada lain dan tiada bukan.... tepuk dada tanya selera.... tingu saja ucapan dia nie. Kamurang ingat kah... waktu mata lebam DSAI... apa si Mahathir bilang...??? Dia bilang si Anwar pukul diri sendiri.... terbukti si Mahathir buhung. Kita semua tau siapa yang pukul kan.... silap-silap yang tukang pukul pun kana kasi jadi scape goat... "Atas arahan" mangkali kan... siapa tau...

No comments: